Wednesday, 27 July 2011

RUMAH HANTU AMPANG !

harituu sabtu lepas , me n kengkwan pergi ampang , best ! ada rumah hantu kak limah , rumah hantu karak , rumah hantu jalan sesat , mcm mcm lahh , tpi rumah hantu kak limah je sempat masok ! haishhh rugii betoii ! hmm
ini hantu yg pertama , aku ckap kat dye
 " hantu ! jom tangkap gamba ! "
 nasib bik dye spoting ,
 then dye ckap "jom !"

ini hantu yg kedua , tak de gamba yg ngan dye pon :( haha 
anywayy tak pee lahh ,
aku jugak yg ckap , 
aku ckap cam ni ,
" bro ! jom tangkap gamba ! " 
pastu dye buat dek je ,
siap main msg lagi
bengang betol aku , pastu sengeh sengeh
heshh kalau dpt sepak muka dye mmg sedap ! wohoo !


yeahh ! 
ni hantu yg ketiga !
aku juakk yg ckap -,-
brother plak aku panggel dye 
" brother jom tangkap gamba ! "
pastuu dye malu malu kucing plak kat pintuu tuu geram aku ! hehh !

ni hantuu yg ketiga gak !
tapi ngan fatin !

yehh ! yg ni bukan hantuu ye !
hehe
jalan punya jalan punye jalan tetibe jumpa ,
huru hara cru ,
aku ckap ngan dye camni ,
" yg pakai baju hitam tuu jom ! "
haha

yg ni hantu terakhir ! :(
aku jugak yg memanggilnya ! -,-
dye ngah jln ngan kengkawan dye ! 
then aku ternampak dye 
" yg ada rambut tuu , mehh sini , meh sini ! "
dye dah cuak haha kesian aku tengok ,
dye pun tanye " knp dek ? "
aku ckap lahh " jom tangkap gambaa heeee "
pastuu dye kate " heelehh , ingat kan apa tadii okayy jom ! jom ! "
 hehe

conclusion nye : aku suka hantu pertama heee :))))))

No comments:

Post a Comment