Tuesday, 12 April 2011

BENGANG BETOI !

harinie aku bengang betol dgn sorang  budak ni .
nama dye *teeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
aku tak sukaa dye .
dye suke sangat ingat tulisan dye tu lawaaaa .
lepastuuu bilaa aku letak something hsil tangan aku kat meja .
mestii dye kate " tak cantek aku buat lagi cantek ! "
bajet ke tak bajet tuu nama nya ?


lepas tuu harituu kat makmal .
kitorang buat experiment .
pastuu aku ckap lahh sukatan dye 45 .
then dye kataa 50 .
aku tak puas hatiii aku panggel cekgu soh tengok .
cekgu 45 *yeayyyy !
pastuu dye kataa kat murni .
minah ni slalu sngaat cari gadohh ngan aku .
pastu dye kataa aku nak rampas kawan dye yg bernama niesha drpd dye . 
haihhhhh


lepas tuu kalau kitorang jln ngan dye mestii dye kate HYE kat lelaki yg bg dye HENSEM .
kalau korang jln dye tak ke korang rasaa maluu ?
haisshhhh
malas dahh nak lyn perempuan gatai cam tuu .


okayy lahh byebye
nak tengok cite KATA KAU !
haha byebye

No comments:

Post a Comment